گلایه مردم سعیدآباد از انتقال مرکز مخابرات واقع در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به انتهای بزرگراه خلیج فارس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به تصمیم شرکت مخابرات مبنی بر انتقال مرکز مخابرات واقع در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به انتهای بزرگراه خلیج فارس گفت: از شرکت مخابرات می‌خواهیم در صورت امکان، این انتقال انجام نشود.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان در پادگان ۰۶، اظهار کرد: البته به نظر می رسد این اخبار اشتباه باشد اما از شهرداری تهران تقاضا داریم که این موضوع را پیگیری کند و اگر اشتباه بود، تکذیب کند؛ چراکه در آستانه روز درختکاری و توسعه دو هزار هکتاری کمربند فضای سبز هستیم و چنین اتفاقی قابل دفاع نیست.

وی همچنین تصریح کرد: مرکز مخابرات در فاز اول بزرگراه شهید بروجردی چند متر از بخش حیاط عقب نشینی داشته و شرکت مخابرات این مرکز را که ساخت آن چند میلیارد تومان هزینه داشته، تعطیل می کند و ظاهراً برنامه بر این است که مرکز به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود.

امانی اعلام کرد: بنده شب گذشته در جمع مردم سعیدآباد بودم و مردم گلایه بسیاری نسبت به این موضوع داشتند. این ساختمان هیچ آسیبی ندیده و قابلیت فعالیت دارد و چرا باید به انتهای بزرگراه خلیج فارس منتقل شود و مردم به زحمت بیفتند. از شرکت مخابرات می خواهیم موضوع را بررسی کند و در صورت امکان، فعالیت آن در این منطقه ادامه یابد.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 50005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =