آغاز عملیات اجرایی طرح «فرآموز سیار» در مدارس منتخب منطقه۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای برنامه‌های توانمندسازی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان در قالب مراکز «فرآموز سیار» در ۹ مدرسه ابتدایی منتخب در این منطقه از ابتدای اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حامد خداوردی با اشاره به کارکرد مراکز «فرآموز سیار» در این باره گفت: درطرح فرآمورسیار برنامه‌های آموزشی با رویکرد آموزش مهارت‌های رفتاری به دانش آموزان اجرا و در قالب این برنامه‌ها دانش آموزان ۹ مدرسه منتخب منطقه از خدمات آموزشی ارائه شده بهره‌مند خواهند شد.


وی در ادامه افزود: فرآموز سیار در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری به شکل سیار در ۴مدرسه دخترانه و ۵ مدرسه پسرانه‌ی ابتدایی منطقه ۲۲ با اولویت محلات کم‌برخوردار حضور یافته و با روش‌هایی از جمله نمایش، قصه‌گویی، مسابقه در تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی سلامت محور را به گروه هدف ارائه می‌کند.


خداوردی افزود: آموزش مهارت‌های رفتاری و زندگی در سنین کودکی و نوجوانی در شکل دادن به رفتارهای سالم و منطقی در دیگر ادوار زندگی از جوانی تا سالمندی نقش به سزایی دارد و ضروری است که افراد جامعه از سنین کودکی و نوجوانی به صورت تعاملی این مهارت‌ها را بیاموزند تا بتوانند در آینده با فراز و نشیب‌های گوناگون زندگی به شیوه موثری روبرو شوند.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 50053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =