توزیع ۶۴ هزار فیش عوارض پایدار شهری در منطقه ۲۱

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۲۱ از توزیع ۶۴ هزار فیش عوارض پایدار شهری در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛" حمیدرضا آزادواری" پرداخت قبوض عوارض نوسازی را مشارکت شهروندان  در نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و گفت: ۶۴ هزار فیش عوارض نوسازی، کسب و پیشه به تفکیک نواحی آماده و توزیع آن‌ها به مالکان واحدهای مسکونی و تجاری آغاز شده است.

وی با اشاره به درج QR کدهای مخصوص در قبوض پرداخت عوارض اظهار داشت: در قبوض جدید QR کدهایی درج شده که شهروندان می‌توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را در سامانه مربوطه ثبت کنند تا در سال‌های آینده بابت پرداخت فوری عوارض با مشکل روبرو نشوند.

آزادواری با بیان اینکه توزیع قبوض تا دهم اسفند ماه انجام خواهد شد، ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت کنند مشمول ۱۰ درصد جوایز خوش حسابی عوارض نوسازی می‌شوند.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه بیان کرد: عوارض نوسازی از جمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: با جذب مطالبات و عواید حاصل از پرداخت شهروندان، پروژه‌های مختلف شهری اجرا و تکمیل شود و با ارائه خدمات بهینه، گام موثری جهت جلب رضایت شهروندان برداشته شود.

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 50153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =