بازدید شهردار منطقه ۱۰ از پروژه‌های عمرانی فعال سطح منطقه

شهردار منطقه ۱۰ از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی فعال سطح منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه به همراه رضا خرمی‌شریف معاون فنی - عمرانی، حسین زیدی معاون خدمات شهری، سیدرضا تربت‌جو معاون حمل و نقل و ترافیک، اسماعیل عربلو معاون فرهنگی - اجتماعی و دیگر مدیران اجرایی از پروژه‌های فعال سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

براساس این گزارش، شهردار منطقه۱۰ از پروژه‌های ترافیکی، باغ جعفریان، سوله پسماند، عملیات جدول‌بندی و اجرای کف‌پوش بین درختان رفیوژ میانی بزرگراه شهید نواب صفوی و چندین پروژه عمرانی دیگر بازدید کرد و با بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرا، برای رفع برخی موانع و تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری گفت: با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در نواحی سه‌گانه منطقه دنبال خواهیم کرد و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 50269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =