جانمایی مخزن ذخیره آب شرب اضطراری در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از جانمایی مخزن آب اضطراری با هدف ذخیره‌سازی آب شرب در مواقع بحرانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به تجهیز منطقه به مخزن اضطراری آب گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی، تجهیز منطقه به مخزن اضطرار آب شرب در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید مشترک مدیریت شهری منطقه، نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای و اداره بحران منطقه، ضلع شمال بوستان شهید غنی‌پور برای شروع عملیات عمرانی، حفر و احداث مخزن اضطراری آب شرب شهری پیشنهاد شد و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح اجرایی شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: مخازن ذخیره آبرسانی اضطراری به شبکه خطوط اصلی آب متصل هستند و در زمان بروز حادثه‌ای که منجر به قطع شبکه آب شرب شود، به مدت ۷۲ ساعت آب مورد نیاز شهروندان را تأمین می‌کند.

اخ‌الصنایع ادامه داد: ۹ مخزن ذخیره آب اضطراری فضای سبز که در بوستان‌های رضوان واقع در ناحیه ۲، زنجان و آئینه واقع در ناحیه ۳، هفت‌چنار، شهید غنی‌پور، خانواده، اعتماد و هزار شهید واقع در ناحیه یک نصب شده است، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: این مخازن با ۲ هزار و ۲۸۰ مترمکعب گنجایش، در مواقع اضطراری برای آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 50309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =