شست و شوی مخازن و کیوسک‌های مطبوعاتی منطقه ۱۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در همین راستا به همت عوامل اجرایی این معاونت، کیوسک‌های مطبوعاتی و مخازن و زیرمخازنی شست و شو داده شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا کاظمیان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام گرفته این معاونت در اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، شست و شوی کیوسک های مطبوعاتی در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور و در بازه اول اجرای این طرح، ۱۰ کیوسک مطبوعاتی شست و شو شدند.

وی افزود: اجرای نظارت بر وضعیت ظاهری، نحوه فعالیت و بهره برداری کیوسک داران، جزء وظایف ذاتی و اصلی اداره ساماندهی است که جهت تحقق این موضوعات، طرحی در قالب رفع سدمعبر، رسیدگی به وضع ظاهری، شست وشو، رنگ آمیزی بدنه، جمع آوری و حذف الحاقات فیزیکی کیوسک ها در سطح نواحی سه گانه منطقه در حال اجراست.

کاظمیان تصریح کرد: در بازه دوم اجرای طرح استقبال از بهار، کیوسک های مطبوعاتی سطح نواحی رنگ آمیزی خواهند شد.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، ۱۴۳ هزار و ۶۰۱ متر طول جدول شست و شو شدند؛ ۷ هزار و ۲۱۱ متر مربع جداره های سطح معابر از پوستر و برچست پاکسازی شدند و ۲ هزار و ۳۰۳ مخزن و زیرمخزنی شست و شو داده شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح و ارتقاء کیفیت نگهداشت شهر، اقدامات فوق به صورت مستمر تا فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و به صورت روزانه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 50329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =