گره‌گشایی از تهران با بودجه ۱۴۰۳/ شهروندان منتظر اتفاقات خوب حمل و نقلی باشند

معاون شهردار تهران گفت: باتوجه به این‌که بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حمل و نقل دارد امیدواریم گره گشایی خوبی در شهر تهران داشته باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با اشاره به شاخص‌های بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران، گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریت شهری رقم بودجه سال ۱۴۰۳ است که نشان از کار جهادی، تیمی و فعالیت جامع در سطح شهر دارد.

وی با اشاره به اینکه ما بودجه کلانشهرهای مختلف کشور را مورد بررسی قرار دادیم، افزود: در این زمینه شهرداری تهران پرچمدار بوده چرا که بودجه شهرداری تهران رشد قابل توجهی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: وقتی بودجه رشد می کند نوید بخش این است که اتفاقات خوبی برای شهر قرار است اتفاق بیفتد.

باقری ادامه داد: بودجه سال گذشته ۷۶ هزار میلیارد تومان بود و در دی ماه شهرداری، متمم ۱۰۴ هزار میلیاردی را داشتیم. برای سال ۱۴۰۳ نیز ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی را پیشنهاد دادیم که با تدبیر شورا ۱۵۱ هزار میلیارد تومان آن تصویب شد.

وی تاکید کرد: این بودجه دو پیام دارد؛ پیام اول این است شهرداری فعالیت تیمی خوبی را دنبال می‌کند و تعامل خوبی با شورا دارد و پیام دوم این است که باتوجه به این‌که بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حمل و نقل دارد امیدواریم گره‌گشایی خوبی در حوزه حمل و نقلی شهر تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 50405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =