شهربانو منطقه ۹ میزبان اعیاد شعبانیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ از برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در مجموعه شهربانو ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن الحسین(ع) و روز جوان و همچنین ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مجموعه شهربانوی منطقه ۹ اقدام به برگزاری ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان نمود.

فروزنده با اشاره به روز جوان گفت: یازدهمین روز از ماه شعبان المعظم مصادف با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اردوی تفریحی ورزشی به همت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران و به میزبانی منطقه ۹ در مجموعه شهربانو برگزار شد.

وی عنوان کرد: این برنامه با حضور دانشجویان غیر ایرانی از دانشگاه تهران، شهید بهشتی، شریف و ... در قالب؛ اجرایی موسیقی، بازی‌های ورزشی توپی و آبی، مسابقه، پذیرایی و برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ در راستای آشنایی با آیین های دینی ادامه داد: مجموعه شهربانو در این ایام میزبان جشن تکلیف دختران دبستان رایحه علم ناحیه ۲ بود.

فروزنده بیان کرد: این مراسم با حضور بیش از ۵۰ دانش آموز دختر به همراه مادرانشان در سالن آمفی تئاتر مجموعه شهربانو برگزار شد، که شامل سخنرانی، مولودی خوانی، نماز جماعت و پذیرایی بود همچنین در پایان نیز مهمانان در مسابقات ورزشی توپی و آبی شرکت نمودند.

فروزنده در پایان نیز با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان افزود: با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان سطح منطقه جشن نیمه شعبان در قالب دورهمی و مولودی خوانی، برپایی بازارچه با ۶ غرفه زیورآلات، مکرومه، سفال و... و. به همراه پذیرایی برگزار شد. هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها ارتقا سطح اوقات فراغت بانوان، مهارت و توانمند سازی زنان و دختران، ‌معرفی مجموعه های مختص بانوان، آشنایی با آیین های دینی و مذهبی بوده است.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
کد خبر: 50435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =