آماده‌باش نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۳

همزمان با آغاز بارش برف و باران مدیران و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۳ با آمادگی کامل در معابر و محدوده اقدامات لازم را انجام دادند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ با اعلام این خبر گفت با توجه به پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در سطح تهران کلیه نیروهای خدمات شهری این منطقه ضمن آماده باش، کامل تمهیدات و پیش بینی های لازم را در خصوص مقابله با لغزندگیهای احتمالی  انجام دادند تا برای شهروندان مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: طی این فرآیندها شامل اقداماتی از قبیل خرید شن و نمک و نمک گرانول، تهیه و بسته بندی کیسه های شن مخصوص، تحویل و تجهیز خودروهای مخصوص از سازمان مدیریت پسماند و برپایی سایتهای اصلی و فرعی و توزیع مخازن شن مخصوص بود که در سطح محدوده، در دستور کار قرار گرفت و در خصوص آن اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت؛ اقدامات انجام شده به طور مستمر مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و سایتها و مخازن سطح محدوده نیز به صورت مستمر شارژ می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کلیه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز نیز توجیه و تجهیز شده و آمادگی لازم جهت برخورد با هرگونه به بحران احتمالی در صورت بارش برف را دارند.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 50444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =