کاشت بیش از ۱۶۰۰ اصله درخت و درختچه در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹

شهرداری منطقه ۱۹ در ادامه اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار، نسبت به کاشت بیش از ۱۶۰۰ اصله درخت و درختچه در میادین، حاشیه بزرگراه‌ها و عرصه‌های فضای سبز منطقه اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به بکارگیری حداکثر ظرفیت‌های موجود اجرایی به منظور پیاده سازی هرچه با کیفیت تر طرح استقبال از بهار افزود: در همین راستا نسبت به غرس ۲۵۰ اصله درختچه یاس هلندی و ۳۰ اصله کاج موگو در بلوار شقایق ناحیه یک اقدام شده است. ضمن اینکه در این محور ۳۰۰ متر مربع کندو کوب،۲۰ متر مکعب نخاله کشی و ۲ سرویس حمل ضایعات فضای سبز انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد طراوت و زیبایی با کاشت گل و گیاه در آستانه سال نو بویژه در محورهای پرتردد خاطر نشان کرد: به همین منظور هزار متر مربع نشاء همیشه بهار و بنفشه در  بلوار میلاد، حاشیه بزرگراه شهید تندگویان، پل شکوفه و رمپ و لوپ شهید صنیع خانی کاشته شده است.

به گفته این مسئول در قالب طرح استقبال از بهار بوستان شریعتی، حاشیه بزرگراه آزادگان و میدان بخشنده با کاشت ۱۰۰ اصله یاس هلندی،۳۰ اصله زیتون تلخ،۳۰ اصله کاج موگو و ۶۰ اصله درخت افرا سرسبز شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست یاد آور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده کاشت درخت، درختچه و نشاء طی طرح استقبال از بهار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 50467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =