پیگیری پرونده حادثه فوت کارگر منطقه ۲ توسط مدیریت شهری

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به حادثه تلخ فوت یکی از نیروهای کارگر شهرداری منطقه ۲ گفت: پرونده فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر نیز آن را به صورت مداوم پیگیری می‌کنند.

به گزارش شهر علیرضا نادعلی در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر، گفت: این مسابقات با مشارکت شهروندان ۳۵۳ محله شهر تهران و با حضور بانوان و آقایان در ۱۰ رشته برگزار شد و  در قالب این مسابقات برندگان در مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. درنهایت مناطق ۱، ۲۰ و ۱۸ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در ادامه نیز تهران، اصفهان و رشت به عنوان استان‌های برتر انتخاب شدند.

وی با اشاره به حادثه تلخ برای یکی از نیروهای کارگر شهرداری منطقه ۲ گفت: در ماه گذشته یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرد و جان باخت. ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش باید اعلام کنم پرونده فوت این کارگر توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مداوم پیگیری می‌کنند.

نادعلی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم به ویژه همکاران کارگر پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد. کارگران ما که در راه خدمت جان خود را از دست می دهند شهید خدمت محسوب می شوند.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 50479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =