اجرای طرح «فرآموز سیار» در مدارس منتخب منطقه۱۳

طرح «فرآموز سیار» با اجرای برنامه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی به کودکان به منظور ارتقاء سواد رسانه و فضای مجازی و مهارت‌های دوست‌یابی در ۱۲ مدرسه ابتدایی منطقه ۱۳ اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: با توجه به کارکرد مراکز فرآموز سیار، برنامه‌های آموزشی با رویکرد آموزش مهارت‌های رفتاری به دانش آموزان اجرا و در قالب این برنامه‌ها دانش آموزان ۱۲ مدرسه منطقه ۱۳ از خدمات آموزشی ارائه شده بهره‌مند می شوند.

وی افزود: در راستای طرح فرآموز سیار، یک گروه آموزشی متخصص و هنری به شکل سیار در محله های کم برخوردار حضور یافته و با روش‌هایی از جمله نمایش، قصه‌گویی و مسابقه در تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی سلامت محور را به ۳ هزار دانش آموز ارائه می‌کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، "سواد رسانه و فضای مجازی و مهارت‌های دوستیابی" را موضوع  طرح فرآموز سیار در مدارس پسرانه و دخترانه این منطقه عنوان کرد که به منظور ارتباط دانش آموزان با محیط اطراف و حل مشکلات خود و جامعه و جلوگیری از واکنش‌های نابهنجار اجتماعی و رفتارهای پرخطر اجرا می‌شود.

ژولیده بر ضرورت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین کودکی که به رفتارهای سالم و منطقی در ادوار زندگی منجر می شود، تاکید کرد و یادآور شد: طرح فرآموز سیار از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مدارس منتخب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 50507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =