خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی پایتخت در هوای منفی ۵ درجه/ احمدی صدر از مددسراهای ثابت و سیار فصلی تهران بازدید کرد

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان، برخی از مناطق ۲۲ گانه و مددسراهای پایتخت را مورد رصد و ارزیابی قرار داده و یک بازدید کلی از آخرین وضعیت ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن‌خواب در سطح پایتخت داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران،  احمدی صدر ابتدا راهی میدان تجریش شد و از مددسرای سیار فصلی مستقر در این میدان بازدید  و نحوه خدمات رسانی به افراد بی سرپناه را از نزدیک بررسی کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران سپس به اتفاق معاونین و مدیران این سازمان پل چهارراه پارک وی و فضاهای گوشه و کنار این محدوده را بازرسی کرد.

وی سپس به روددره فرحزاد رفت تا از نزدیک آخرین وضعیت این منطقه را پس از پاکسازی کامل از معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر مشاهده کند.

احمدی صدر از گرمخانه بانوان منطقه ۵ نیز بازدید کرد تا ساماندهی بانوان آسیب دیده اجتماعی در این مددسرا را از نزدیک نظاره گر باشد.

میدان آزادی مقصد بعدی مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و هیات همراه در زیر بارش شدید برف بود . بررسی آخرین وضعیت مددسرای سایر فصلی مستقر در میدان آزادی و ترمینال غرب از دیگر اقدامات دکتر احمدی صدر بود که خدمت رسانی به شهروندان در راه مانده را از نزدیک رصد کرد و نکات لازم را به مسئولان مربوطه انتقال داد.

گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر لحظه به لحظه در سطح مناطق ۲۲ گانه توسط دکتر احمدی صدر با بیسیم گشت، رصد می شدند تا آخرین وضعیت تردد خودروهای حامی شهر در پایتخت مورد بررسی قرار بگیرد.

احمدی صدر سپس راهی میدان قزوین و مددسرای منطقه ۱۱ شد و پس از صحبت با مسئولین این مددسرا، از نزدیک با برخی از مددجویان هم صحبت شد و شنونده نقطه نظرات و دردل های این عزیزان بود.

بازدید از محلات شوش  و هرندی در منطقه ۱۲ و رصد معابر و خیابان های اصلی و فرعی این دو محله از دیگر اقدامات معاونین و مدیران سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بود.

احمدی صدر سپس از مددسرای سیار فصلی مستقر در میدان شوش بازدید به عمل آورد و با برخی مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی که به این مددسرای سیار پناه آورده بودند هم صحبت شد.

گشت زنی در برخی از محلات مناطق ۱۰،۶،۱۴،۹،۱۷و... از دیگر اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل سازمان و هیات همراه بود.

رصد آخرین وضعیت میدان فردوسی در پایتخت بخش پایانی گشت شبانه مدیرعامل سازمان و هیات همراه بود.

به گفته احمدی صدر ۲۰ مددسرا با ظرفیت ۲۵۰۰ مددجو در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی در این روزها و شب های سرد زمستانی هستند و همچنین بیش از ۴۰ گشت حامی شهر در سطح پایتخت لحظه به لحظه آخرین وضعیت شهر را رصد می کنند تا در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و آسیب دیده نسبت به انتقال این عزیزان به مراکز تحت پوشش سازمان اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی همچنین تاکید کرد که به لطف الهی در دو سال گذشته هیچ مورد فوتی آسیب دیدگان اجتماعی در خیابان به دلیل سرما گزارش نشده و تمامی مددکاران سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی به صورت شبانه روزی در حال پیگیری وضعیت مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران هستند.

گفتنی است علی مهرابی معاون مشارکت های اجتماعی، پیمان ضیایی معاون حمایت های اجتماعی، تقی پور رئیس واحد حراست سازمان، اسماعیلی رئیس اداره ساماندهی آسیب های اجتماعی، گلشنی رئیس اداره امور مراکز ، اسدزاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان همراه با احمدی صدر در این گشت شبانه حضور داشتند.

انتهای پیام/


 

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 50521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =