با تغییر مدیران بازنشسته، فرصت برای نیروهای جدید و جوانان ایجاد شد

شهر: شهردار تهران در توضیح انتصابات دیروز گفت که برخی از همکاران بازنشسته شده بودند و حالا فضایی برای رشد و خلاقیت جوانان به وجود آمده است. ضمن اینکه برخی از همکاران نیز فقط جابجا شدند.

پیروز حناچی، شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره انتصابات اخیر در شهرداری ضمن تشکر از تمام همکاران بویژه همکاران بازنشسته شهرداری تهران، گفت: نکته مهم این است که باید بدانیم شرایط ما عادی نیست و طبیعتاً نگاه باید بر اساس عبور از بحران و شرایط کرونایی شهرداری باشد که درآمدهای آن کاسته شده است و این نگاه در تغییرات اخیر مدنظر بوده است.

او با بیان اینکه این انتصابات و تغییرات عجیب نیست، گفت: برخی همکاران ما بازنشسته شده بودند یا در حال بازنشستگی بودند و برخی از انتصابات هم بیشتر جابجایی است مانند آقای (محمود) کلهری که از منطقه ۱۷ به ۵ منتقل شده اند یا آقای (حسن) رحمانی از ۲۱ به ۲ و آقای (احمد) تواهن هم که از قدیمی های شهرداری هستند به منطقه ۳ رفتند.

شهردار تهران تاکید کرد: این تغییرات فرصتی برای جوان‌ترهاست که با انرژی بیشتر توانایی های خود را نشان دهند این جوانان در سمت های مدیرکل و معاون مدیرکل بودند که در انتصابات جدید از آنها استفاده شده است.

شهردار تهران در ادامه گفت: یک معاون و یک شهردار ما عملاً بازنشسته شده بودند شهردار منطقه ۲ قبلا بازنشسته شده بود با رای دیوان عدالت همچنان شهردار بود که به نظر می رسید و لازم است جوان‌ترها جای آنها را بگیرند.

حناچی گفت: ارزیابی های داخل شهرداری نشان می دهد آنها که ارتقا یافته اند عملکرد موفقی داشته اند. البته ما همکارانی داریم که با وجود فعالیت چشمگیرشان به دلیل محدودیت جایگاهها در انتصابات اخیر تغییر جایگاه نداشته‌اند که امیدوارم در مراحل بعدی این اتفاق بیفتد.

او تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که از گلوگاه کرونایی عبور کنیم و لایحه ای که شورای شهر آن را تصویب کرده است را با سرعت جلو ببریم.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 5060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =