کیفیت هوای تهران قابل قبول است/ تداوم بارش‌های پراکنده در پایتخت

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۰ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۸۱ کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرده و در حال حاضر نیز با ثبت شاخص ۸۰ کیفیت هوا همچنان قابل قبول است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر ایستگاه‌های شهرری، شهرداری منطقه ۱۱، سوهانک در منطقه یک و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ هوای پاک را به ثبت رسانده‌اند اما دیگر ایستگاه‌های پایتخت کیفیت هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

همچنین با اعلام سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران در حال حاضر صفر درجه سانتیگراد است و بیشینه دمای هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته سه درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا چهار درجه زیر صفر بوده است.

پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که آسمان تهران در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده خواهد بود و بیشینه دما پنج درجه بالای صفر و کمینه دما دو درجه زیر صفر خواهد بود.

همچنین در روز -شنبه ۱۲ اسفندماه- بیشینه دمای هوا به ۶ درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا به سه درجه زیر صفر خواهد رسید و آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات با افزایش باد همراه است.

در روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه نیز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، بیشینه دمای هوا هفت درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا یک درجه زیر صفر خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 50612

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =