امانت‌دار رای مردم هستیم

استاندار تهران گفت: ما به مردم قول داده ایم که امانت‌دار رای مردم باشیم و نخواهیم گذاشت حتی یک رای علیه یا له کسی جابجا شود.

به گزارش شهر، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز بصورت سرزده با حضور در ساختمان فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر از روند برگزاری انتخابات در این شهرستان بازدید و از نزدیک درجریان امور قرار گرفت.

فخاری ضمن قدردانی از فعالیت هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: به مردم عزیز قول دادیم امانت دار آرای مردم باشیم و نبایدحتی یک رای له یا علیه کسی جابجا شود.

وی افزود: از مردم عزیز استان تهران نیز دعوت می کنیم تا فردا با شور، نشاط و اشتیاق با تدبیر و تدبر لازم برای انتخاب اصلح ترین فردکه شایستگی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دارد پای صندوق های رای بیایند.

استاندار تهران تاکید کرد: امیدواریم در روز رای گیری مشارکت مثال زدنی اتفاق بیفتد و تمام کسانی که دل در گرو استقلال، پیشرفت و توسعه کشور دارند با تبعیت از فرمایشاتی که مقام معظم رهبری داشتند، مبنی بر ضرورت های حضور و تاکید ایشان برای چگونگی حضور در انتخابات، آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همان مردمی هستند که آن حماسه حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند، افزود: همچون جنگ احزاب منافقین و گروهک های ضد انقلاب مقابل ماصف آرایی کرده اند و همه مجریان انتخابات باید با قدرت و با برنامه و جسارت لازم انتخابات را برگزار کنند تا با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای پرچم ما بدرخشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 50639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =