مسیر تغییر در شیوه اداره کشور از صندوق‌های رای عبور می‌کند

شهردار تهران پس از شرکت در انتخابات با تأکید بر اینکه مجلس جای مهمی است و مسیر تغییر در شیوه اداره کشور از صندوق‌های رأی عبور می‌کند، گفت: به‌عنوان کسی که چهار دوره افتخار نمایندگی مردم در مجلس را داشتم از همه دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران، صبح امروز- جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲- در اولین ساعت آغاز رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد النبی نارمک حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

شهردار تهران با بیان اینکه استقبال مردم از نخستین ساعات رأی‌گیری در مراکز اخذ رأی چشم‌گیر بوده است، گفت: الحمدلله فضای انتخابات امسال گرم و صمیمانه و خوب است و شهروندان تهرانی در صف ایستاده‌اند تا آینده خود را تعیین کنند. صندوق رأی جای «تغییر» است.

زاکانی با اشاره به اینکه اگر خواهان اعمال تغییرات در شیوه اداره کشور هستیم، مسیر آن از صندوق رأی عبور می‌کند، تأکید کرد: به‌ویژه به رأی اولی‌ها که هم نشاط و شادابی دارند و هم جمع بین شور و شعور هستند، به عنوان کسی که چهار دوره در مجلس حضور داشتم، توصیه می‌کنم برای ساختن آینده خود پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. مجلس جای بسیار مهمی است.

شهردار تهران در خاتمه ابراز امیدواری کرد خداوند متعال به رأی مردم برکت داده و آثار مثبت آن را در زندگی آنها جاری کند.

به گزارش شهر رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 50646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =