حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مردم تهران با حضور پرشمار در مسجد جامع خرمشهر موزه آرای خود را به صندوق های رای ریختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم متدین و انقلابی تهران دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت شرکت در انتخابات را لبیک گفته و با حضور در پای صنوق های رای حماسه ای دیگر خلق کردند و برگ زرین دیگری را بر دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزودند.

بنابراین گزارش، در این شعبه، رای گیری با آرامش و نظمی مثال زدنی آغاز شد و شهروندان تهرانی در ساعات اولیه صبح انفرادی یا خانوادگی برای رای دادن به مسجد جامع خرمشهر موزه آمدند و این حضور تا ساعات انتهایی رای گیری ادامه داشت.

علیرضا عسگری رییس شعبه اخذ رأی مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور قشر جوان و رای اولی ها را در این شعبه بسیار قابل توجه بود و اکثر رای دهندگان از جوانان و نوجوانان دهه هفتادی و هشتادی بودند.

شایان ذکر است؛ اقشار مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد و بخصوص رای اولی ها به همراه خانواده های خود به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده بودند و در پایان بازدید خود از این مجموعه ملی، آرای خود را به صنوق های رای مستقر در مسجد جامع خرمشهر موزه ریختند.

انتهای پیام/
 

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 50662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =