توزیع ۶ هزار نهال رایگان به شهروندان منطقه ۱۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰ از توزیع و کاشت ۶ هزار نهال رایگان به شهروندان به مناسبت هفته درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «حسین زیدی» گفت: به مناسبت هفته درختکاری و ترویج آیین کاشت نهال با هدف افزایش سرانه فضای سبز، توزیع و کاشت ۶ هزار نهال رایگان به شهروندان در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۰ بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه توزیع و کاشت نهال در بین شهروندان از طریق ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷ آغاز شده است که تا کنون تعداد ۲ هزار نهال به درخواست کنندگان تحویل و توسط نیروهای فضای سبز نواحی سه گانه در منازل شهروندان کاشته شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور گفت: مدیریت شهری منطقه به سهم خود و با هدف افزایش سرانه فضای سبز و اشاعه فرهنگ درختکاری و حفظ فضای سبز، با جدیت این پویش را اجرا خواهد کرد.

زیدی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای مشارکت در این آیین تاکید کرد: اجرای این طرح تا پایان اسفندماه ادامه دارد و شهروندان منطقه ۱۰ می‌توانند درخواست خود را برای  دریافت و کاشت نهال در منازلشان در سامانه ۱۳۷ ثبت کنند تا در اسرع وقت نهال‌ها به آنها تحویل داده شود.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 50664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =