کاهش طول مسیر و سرفاصله زمانی خط پایانه شهید حقانی - میدان صنعت

به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران، تغییر مقصد خط پایانه شهید حقانی - میدان صنعت به پل مدیریت، به صورت گردشی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمدجواد حاجی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیته حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، مقصد پایانه شهید حقانی _ میدان صنعت از میدان صنعت به پل مدیریت تغییر یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: با اعمال این مصوبه، طول مسیر رفت و برگشت به مقدار ۹ کیلومتر کاهش یافته و به دلیل گردشی شدن خط زمان سفر از ۱۲۰ دقیقه به ۶۰ دقیقه کاهش پیدا می نماید.

حاجی حسینی افزود: به همین منظور، با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی، ناوگان خط مذکور تقویت و تعداد ۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان فعال موجود اضافه شد که به موجب آن سرفاصله حرکتی اتوبوسها از ۲۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه کاهش یافت.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ گفت: با توجه به راه اندازی ایستگاه مترو میدان صنعت، تغییرات فوق در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان، مصوب و اعمال شد.  

حاجی حسینی در پایان بیان داشت: این اقدام توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با همکاری اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و شرکت واحد اتوبوسرانی اجرایی شد.

انتهای پیام/
 

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 50743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =