برگزاری نمایشگاه بهاره دستاوردهای مشاغل خرد و خانگی ویژه اقشار آسیب‌پذیر

سرپرست معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه بهاره ویژه مشاغل خرد و خانگی زنان سرپرست خانوار، خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی و کارآفرینان نیازمند خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد همتی در این خصوص گفت: نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خرد و خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، خانواده های نیازمند و افرادی که در زیرمجموعه های شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستند و همچنین جامعه هدف سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران در آستانه نوروز برگزار می شود.

وی افزود: دستاوردها و تولیدات این افراد به مدت ۱۱ روز از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه در قالب نمایشگاه بهاره در سه نقطه پایتخت شامل شهرری، بوستان هنرمندان و بوستان بهاران به فروش می رسد.

همتی با بیان اینکه ۵۰۰ غرفه برای این سه مکان تعبیه شده و به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده شده است تاکید کرد: برخلاف اکثر این نمایشگاه ها که برای برگزار کنندگان آنها نفع مالی در پی دارد سود فروش این نمایشگاه به صورت کامل به کارآفرینان نیازمند و آسیب دیده که دارای غرفه هستند تعلق می گیرد و بابت اجاره این غرفه ها هزینه ای دریافت نمی شود.

سرپرست معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد: با توجه به اینکه این افراد عموما کسانی هستند که بیرون از نمایشگاه مغازه یا تولیدی ندارند و اکثر فروش آنها در این قبیل نمایشگاه ها هست تمام تلاش خود را برای اینکه از این فرصت برای بهبود وضعیت معیشت خود استفاده کنند به کار بستیم. این افراد برندینگ خاصی برای خود ندارند و ما با هدف حمایت از آنها حتی تبلیغات این نمایشگاه را نیز به صورت رایگان انجام می دهیم.

همتی در مورد محصولاتی که در این سه نمایشگاه عرضه می شود خاطرنشان کرد: صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و خوراکی و چرم عمده محصولاتی هستند که برای فروش در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای برنامه های ویژه در جریان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ۱۱ عنوان برنامه فرهنگی در این ۱۱ شب در نظر گرفته شده است. همچنین برنامه هایی چون تولیدات اقوام که هر شب به یکی از اقوام می پردازد، روزه اولی ها، افطاری ماه رمضان و... نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود.

انتهای پیام/


 

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 50754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =