عقب‌ماندگی‌ها در حوزه جمع‌آوری آبهای سطحی در پایتخت جبران می‌شود

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برای اجرای ۱۵۰ کیلومتر تونل جمع‌آوری آبهای سطحی تهران پروژه‌های متعددی تعریف کرده ایم، گفت: در نظر داریم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را در همین دوره جبران کنیم.

هادی حق بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره برنامه شهرداری تهران برای مقابله با آبهای سطحی پایتخت اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی شهرداری افزایش تاب آوری و ایمنی عمومی شهر است. در این راستا یکی از مسائل حائز اهمیت توجه به زیرساخت های شهری از جمله مدیریت سیلاب و بازچرخانی آب است.

وی با بیان اینکه شرکت خاکریز آب به عنوان مجری و متولی اینگونه پروژه ها برنامه های جدی در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: برای محقق شدن این طرح اجرای ۷۰۰ کیلومتر تونل برای تهران در نظر گرفته شده که از این مقدار ۱۵۰ کیلومتر باقی مانده است.

حق بین گفت: طبق برنامه باید سالانه ۱۰ کیلومتر به این مسیر تونلی  اضافه بشود، منتهی به جهت عدم تناسب بودجه با برنامه این امکان برای همکاران ما در شرکت خاکریز آب تاکنون به طور کامل فراهم نشده است.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه برای تحقق این امر پروژه های متعددی تعریف کرده ایم، ادامه داد: پیمانکاران متفاوتی را در نظر داریم تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی ها را در همین دوره جبران کنیم. 

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 50769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =