کاشت درخت و درختچه در قالب طرح نگهداشت شهر در منطقه ۱۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح نگهداشت شهر در ایام پایانی هفته دوم اسفند ماه از کاشت درخت و درختچه در این طرح با توجه به روز درختکاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ارائه خدمات و عملکرد مناسب در بخش های مختلف خدمات شهری گفت: طرح نگهداشت شهر در بازه دو روزه  در محور های منتخب نواحی چهار گانه انجام و بیش از ۱۷ هزار متر مربع رفت و روب معابر در طرح نگهداشت شهر در منطقه اجرایی شد.

وی افزود: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با هدف افزایش رضایت مندی شهروندان و زیباسازی بصری شهر اقدام به لایروبی انهار روباز و روبسته به طول  ۲ هزار و ۲۰۰ هزارمتر، بهزراعی فضای سبز به مساحت ۹۰۰ مترمربع و شستشوی المان های شهری و مخازن زباله به تعداد ۷۵ عدد کردند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح اکیپ های اجرایی خدمات شهری نیز اقدام به کاشت درخت و درختچه، حذف شاخه خشک درختان، پاجوش و تنه جوش، شاخه های سرگیر و همچنین مبارزه با جانوران مضر شهری ۱ کیلوگرم در سطح منطقه کردند.

انتهای پیام/

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 50809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =