به گزارش شهر، محسن هرمزی با اشاره به حوادث خط یک مترو، اظهار کرد: خط یک اولین خط مترو است و فرسودگی زیادی دارد، طی سالهای گذشته برای تامین نگهداری چه در حوزه قطارها و چه در حوزه تجهیزات اقداماتی انجام نشده بود.
وی با اشاره به قطعی برق در ایستگاههای ۱۵ خرداد تا شهید بخارایی، گفت: اختلال در سیستم الکترونیکی RS ایستگاه بود که مجبور شدیم سیستم برقی را قطع کنیم، بعد از آن آتش سوزی ایستگاه شوش را دنبال داشت.
هرمزی تصریح کرد: درحال حاضر مشکل رفع شده و بابت این اتفاق از مردم عذرخواهی میکنیم سعی کردیم با اتوبوس و تاکسی میدان را مدیریت کنیم، اما نافی اینکه این خط نقص دارد و مشکلات را باید به مرور رفع میکنیم نیست.
معاون شهردار تهران افزود: گاهی هزینه تامین نگهداری و به روز کردن خط بیشتر از اجرای یک خط است و سعی داریم با کمبود منابع، به صورتی مدیریت کنیم تا نواقص این خط هرچه سریعتر مرتفع شده و نگذاریم حادتر از وضعیت فعلی شود.
وی خاطرنشان کرد: واگن های چینی به محض اینکه وارد تهران شود، در خط یک فعال خواهند شد.
منبع: همشهری آنلاین
انتهای پیام/
نظر شما