اهدای نهال میوه به شهروندان منطقه ۱۴ تا ۲۵ اسفند

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه تیم های عملیاتی کاشت درخت در منازل شهروندان آماده خدمت رسانی هستند، گفت: نهضت درختکاری تا ۲۵ اسفند ادامه دارد و شهروندان می توانند برای دریافت نهال رایگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی اظهار کرد: هفته منابع طبیعی فرصت مغتنمی است تا با ترغیب و تشویق شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست نسبت به امر درختکاری و کاشت نهال های مثمر و غیرمثمر اهتمام ورزیم.

یزدی ادامه داد: نهضت درختکاری از اول اسفند در منطقه ۱۴ آغاز شده است و شهروندان تا ۲۵ همین ماه فرصت دارند تا با ثبت درخواست خود در سامانه ۱۳۷ در لیست دریافت کنندگان نهال رایگان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اهدای نهال، روند آموزش و کاشت رایگان در منزل نیز برای شهروندان به صورت کاملا رایگان انجام می شود، افزود: تاکنون استقبال خوبی از شهروندان شده است و پیش بینی می شود در نهضت درختکاری امسال تا ۳ هزار نهال میوه جدید در منازل شهروندان کاشته شود.

شهردار منطقه ۱۴ مشارکت شهروندان را بسیارمهم برشمرد و یادآور شد: سبزی و خرمی ناشی از گیاهان اعم از درخت و درختچه باعث آرامش روحی، شادابی و طراوت خواهد شد و علاوه بر این حس مسئولیت پذیری در خصوص مراقبت از فضای سبز نیز در تک تک افراد جامعه نهادینه می شود.

بر اساس این گزارش درختان اهدایی در نهضت درختکاری امسال شامل میوه های سیب، گلابی، به، انجیر، هلو و شلیل هستند و شهروندان با توجه به مساحت باغچه منزل و ارزیابی کارشناسان فضای سبز می توانند نسبت به غرس حداکثر ۴ اصله نهال میوه اقدام کنند.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 50881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =