مراسم روز درختکاری با حضور سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی برگزار شد

مراسم روز درختکاری با حضور همسر وزیر امور خارجه، سفیران کشورهای خارجی مقیم تهران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در بوستان اکو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم روز درختکاری به همت معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، مجمع شهرداران آسیایی، اراضی عباس آباد، موسسه فرهنگی اکو و انجمن دیپلماتیک بانوان و با حضور همسر وزیر امور خارجه، سفیران خارجی بیش از 35 کشور، همسران سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران و نمایندگانی از سازمان‌های بین‌المللی امروز در بوستان اکو برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم که با المان‌های عید نوروز همراه بود، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، حمیدرضا غلام‌زاده، دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی، علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و سعد خان، رئیس موسسه فرهنگی اکو به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم همسر وزیر امور خارجه، سفیران کشورهای خارجی مقیم تهران، دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، نماینده هیئت یاری‌رسانی سازمان ملل متحد در افغانستان و نماینده اطلاع‌رسانی دفتر اطلاع‌رسانی ملل متحد اقدام  به کاشت نهال و نصب پلاکارد با پرچم کشور خود کردند.

یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات زیست محیطی پایتخت توسعه فضای سبز و درختکاری است که این امر ارتقای حیات شهری در شهر تهران را به دنبال دارد، آیین کاشت نهال صلح و دوستی دیپلماتیک نیز بدین منظور و با هدف توسعه روابط بین‌المللی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 50882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =