لزوم ارتقاء سطح فرهنگی و فکری جامعه نسبت به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ضمن حضور در غرفه اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در جریان مهم‌ترین دستاوردهای عملی و اجرایی این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ مهدی پیرهادی در این بازدید بر دغدغه مند کردن شهروندان نسبت به مسائل محیط زیستی، ارتقاء سطح فرهنگی و فکری جامعه نسبت به اهمیت محیط زیست به مثابه میراث طبیعی و ملی، تاکید کرد و گفت: تشویق و ترغیب شهروندان نسبت به حفاظت و نگهداری از زیست بوم شهر تهران، از دلایل اهمیت برگزاری اینگونه رویدادهای فرهنگی است.

پیرهادی همچنین در این بازدید با فعالان محیط زیست مناطق گفتگو کرد و در ادامه صحبتهایش به اهمیت استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی فعالیتهای شهرداری توسط نیروهای داوطلب و مردمی  اشاره کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با ابراز خرسندی از برگزاری برنامه های آموزشی برای کودکان گفت: بر اساس ماده چهارم، شهرداری تهران مکلف است به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان به برنامه ریزی و طراحی برنامه های آموزشی شهروندی اقدام کند که مناسبترین زمان برای آموزش و فرهنگسازی از همین سنین ابتدایی است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 50924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =