آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۲۰ گفت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ با بهسازی، رنگ آمیزی، شستشوی المان‌های شهری و بهسازی فضاهای سبز شهری آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ از ۵ بهمن ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: این طرح در ۴ بازه زمانی شامل ۵ تا ۲۵ بهمن ماه، ۲۶ بهمن تا ۱۵ اسفند ماه، ۱۶ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ و ۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

شنگی اظهار داشت: در بازه زمانی ۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ماه به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و بهبود فضاهای سبز شهری، عملیات کاشت بیش از ۳۴ هزار و ۳۸۰ اصله نهال و کاشت گل های رنگارنگ به متراژ بیش از ۴ هزار مترمربع در فضاهای سبز شهری و بیش از ۸۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع واکاری و بازپیرائی فضاهای سبز انجام شده است.

وی افزود: در راستای زیباسازی و پاکسازی المان های شهری نظافت و شستشوی بیش از یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۰۰ متر از جداول، نظافت و شستشوی نرده ها و گاردریل ها به متراژ بیش از ۱۰۲ هزار و ۲۵۰متر، ۴۹۶ مورد رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی، ۱۱۵ مورد تعمیر مخازن، ۴۰۰۰ مورد شستشو و گندزدایی مخازن و زیرمخزنی، نظافت و شستشوی ۴۵۰ مورد  ایستگاه اتوبوس، انجام شده است.

شنگی اجرای رنگ آمیزی ۱۹ مورد آبنما، رنگ آمیزی ۹ پل عابر پیاده، رنگ آمیزی ۷۵ هزار متر جداول، رنگ آمیزی المان های شهری به متراژ بیش از ۲هزار و ۵۰۰ متر و رنگ آمیزی نرده ها به متراژ بیش از هزار متر در راستای حذف آلودگی های بصری و ارتقاء زیبایی نمای شهر را از دیگر اقدامات اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

وی اظهار داشت: به منظور بهبود شرایط رفاهی مکان های عمومی و دلپذیرتر بودن فضاهای استراحتگاهی بوستان ها، ایمن سازی ۶۷ بوستان، ترمیم ۷۲ مورد وسایل بازی کودکان، ترمیم و تعویض ۵۷۰ مترمربع کفپوش زمین های بازی، ترمیم و تعویض ۳۸ ست ورزشی، ترمیم و رفع نقص ۹۴ مورد مبلمان بوستان ها و مرمت ۸۲ مورد سرویس بهداشتی انجام شده است.

شهردار منطقه نظافت و آماده سازی ۲۴ عدد آبنمای میادین و بوستان ها، بهسازی جداره های شهری به متراژ ۷ هزار مترمربع، پاکسازی جداره ها به متراژ ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع، نظافت و ساماندهی ۴۲ عدد کیوسک شهری، حذف ۱۸۰ عدد زوائد فیزیکی، نقاشی دیواری به متراژ ۲۲۰ مترمربع، رفع نقص ۵۰۸ عدد برج نوری و روشنائی معابر شهری و ترمیم و رفع نقص ۲۸ مورد مبلمان شهری در این طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 50939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =