برگزاری دومین همایش فرهنگ و خانواده در تهران

دومین همایش«فرهنگ و خانواده» با عنوان "خانواده خلاق" روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود. 

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، دومین همایش«فرهنگ و خانواده» با عنوان "خانواده خلاق" روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود که در این نشست اساتید برجسته حوزه روانشناسی و فعالان حوزه خانواده از جمله غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران) به سخنرانی با موضوع «حاکمیت آرامش و پیوندهای عاطفی در خانواده بستر شکوفایی در فرزندان» علیرضا پیر خائفی (دانشیار روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه) به سخنرانی درباره «نقش خلاقیت در سلامت خانواده» می پردازند.

همچنین در ادامه ناصرالدین کاظمی حقیقی (نایب رییسICEC) به بررسی «ملاحظات خانوادگی خلاقیت» می پردازد.

این همایش علمی یک روزه به دبیری "صادق علیخانی" به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت انجمن کودکان استثنایی ایران، موسسه تعاملی هیجان اندیشه، مجمع ملی خانواده و جامعه مدیران فرهنگی ایران برگزار می شود.

ورود برای عموم علاقه مندان در این نشست آزاد و رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی دو زبانه معتبر ارائه می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در دومین همایش«فرهنگ خانواده» می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 51001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =