برگزاری کارگاه‌های تخصصی حوزه حمل و نقل و ترافیک به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲

معاونان حمل ونقل و ترافیک و روسای ادارت فنی و مهندسی حوزه حمل ونقل وترافیک مناطق ۲۲ گانه به میزبانی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ در کار گاه های تخصصی این حوزه شرکت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه گفت: کارگاه های تخصصی "نقش عامل انسانی در توسعه انسان محور حمل ونقل شهری و تاثیرآن بر مدیریت شهری پایدار " و " الزامات هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح حوزه حمل ونقل وترافیک در سال ۱۴۰۳" با حضور مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاونان حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه، روسای ادارات فنی ومهندسی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سوله بحران منطقه ۱۲ برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه در بخش اول به کارکرد آموزش و کاربرد رسانه های جمعی در حل معضلات ترافیکی از طریق جامعه پذیری و اجتماعی کردن مجدد بزرگسالان و اشاعه باورهای صحیح فرهنگی در این زمینه و تاثیر آن بر مدیریت شهری پایدار پرداخت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد: در بخش دوم کارگاه بر اهمیت نکات مهم در هدف گذاری و برنامه ریزی حوزه حمل ونقل وترافیک در سال ۱۴۰۳ تاکید شد.

زینب عبادی با اشاره به اینکه مدرسین این کارگاه ها، مهندس مریم عسگری پور،مهندس سعید لیل آبادی و دکتر محسن علیزاده طباطبایی بودند، از استمرار برگزاری کارگاه های تخصصی حوزه حمل ونقل وترافیک برای رسیدن به نتیجه مطلوب خبر داد.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر: 51066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =