مدیران شهری از ظرفیت مشارکت شهروندان بهره‌ بیشتری ببرند

شهردار منطقه ۱۲ در دومین جلسه قرارگاه اجتماعی با عنوان طرح امنیت اجتماعی محلات، بر بهره‌مندی معاونان، شهرداران نواحی ۶ گانه و مدیران منطقه از ظرفیت مشارکت شهروندان در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در این جلسه گفت: از اولویت های اصلی شهردار تهران قرارگاه اجتماعی است که بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی این وظیفه به ایشان برای ایجاد زمینه کار مشترک و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها واگذار شد تا این مسیر در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام طی شود.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر اینکه حدود ۲ سال از این حکم می‌گذرد و اقدامات زیادی در این راستا انجام شده و یکسری از اقدامات مانند ساماندهی معتادان متهاجر با همکاری سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حال انجام و پیگیری است، عنوان کرد: شهردار تهران بر حسب حساسیت بالا به این موضوع بطور جد، ناحیه به ناحیه محلات تهران را از نزدیک پایش و ارزیابی خواهد کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی ضمن قدردانی از اقدامات مدیران ذیربط منطقه در خصوص ساماندهی معتادان متهاجر و همکاری با پلیس انتظامی، تهیه اطلس دقیق آسیب های اجتماعی نواحی شش گانه به تفکیک را در دستور کار رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ افزود: یکی دیگر از موضوعات مورد توجه شهردار تهران، بحث کودکان کار و تکدی گری است که باید شهرداران نواحی اطلاعات دقیق این افراد و حتی مبدا و مقصد آن ها را داشته باشند زیرا برای مثال کودکی که توسط شبکه‌های افیونی استثمار می شود، هم خودش آسیب می‌بیند و هم چهره کشور را خراب می کند.

وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن شب عید و ماه مبارک رمضان، بر توجه به خانواده های کم برخوردار و نیازمند تاکید کرد و از معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه درخواست کرد تا در این موضوع از ظرفیت خیرین منطقه بهره مند شود.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین بر توجه و پیگیری جدی معاونان، شهرداران نواحی ۶گانه ومدیران به دو موضوع طرح تحول بیستگانه خدمت و بازدید های ۳۶۰ درجه تاکید کرد و گفت: شهرداران نواحی باید با جدیت موارد بیستگانه طرح تحول و طرح استقبال از بهار را رصد و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 51085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =