اعتماد شهروندان ارزشمندترین سرمایه مدیریت شهری است/ تحقق ۷۵ درصدی پروژه اولین دوره «من شهردارم»

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه من شهردارم ۱ گفت: اعتماد شهروندان ارزشمندترین سرمایه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در آیین تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه اولین طرح "من شهردارم" همزمان با یکصد و نهمین پویش امید و افتخار با بیان اینکه یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های مدیریت شهری اعتماد و مشارکت شهروندان است، اظهار کرد: به میزانی که شهروندان به مدیریت شهری اعتماد داشته باشند در برنامه‌ها مشارکت خواهند کرد.

تحقق ۷۵ درصدی پروژه اولین دوره «من شهردارم»

وی با اشاره به اینکه از هزار و ۴۶۲ پروژه اولین دوره من شهردارم هزار و ۱۰۰ پروژه به اتمام رسیده است؛ یعتی تحقق ۷۵ درصدی داشته‌ایم، افزود: تحقق پروژه‌های اولین طرح من شهردارم نشان‌دهنده مشارکت گسترده شهروندان در دوره‌های این طرح در سال‌های آینده است. همچنین باعث افزایش رضایت‌مندی شهروندان و تقویت امید در پایتخت خواهد شد. 

باقری با اشاره به اینکه مشارکت یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۳۹ نفر شهروند در دومین طرح من شهردارم نشان داد که شهروندان به تأثیرگذاری مشارکت خودشان در اداره کلانشهر تهران باور دارند، خاطرنشان کرد: پس از تحلیل دلایل مشارکت مردم در دومین دوره این طرح، بی‌تردید حضور یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر به این دلیل بوده است که نظرات و پیشنهادات آن‌ها در اولین دوره طرح محقق شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در دومین دوره طرح من شهردارم سه هزار و ۶۷۹ طرح در معرض انتخاب شهروندان قرار گرفت، یادآور شد: با نظر شهروندان دو هزار و ۹۵۹ پروژه انتخاب شد. بودجه‌ای که در ابتدا پیش‌بینی شده بود ۸ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان بود که در نهایت به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه با لطف و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری جهش شگفتی داشته است، گفت: امیدواریم شاهد خدمات‌رسانی بهتری به مردم باشیم. مهمترین پیام ما این است که با توصیه شهردار تهران، این تعهد را پذیرفته‌ایم که به انتخاب مردم احترام بگذاریم و طرح‌ها زودتر به بهره‌برداری برسد تا کام شهروندان شیرین شود.

باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد امیرآبادی گفت: ایده برگزاری این برنامه و تحقق مرحله‌ای طرح من شهردارم توسط مرحوم محمد امیرآبادی مدیرکل فقید دفتر پایش برنامه شهرداری تهران طراحی شده بود که در پی از فوت ایشان به تأخیر افتادو تمام تلاش ما این بود که این اقدام تا پایان امسال انجام شود.

گفتنی است، در این آیین از شهرداری مناطق ۱۸، ۲۱ و ۱۳ به عنوان سه شهرداری برتر در اجرای طرح من شهردارم، تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 51105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =