نظارت دقیق بر ایمن‌سازی بوستان‌ها و اماکن عمومی منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست منطقه ۲۲ با تاکید بر بهره‌مندی شهروندان از محیط‌های شهری و اماکن عمومی ایمن، گفت: بخش‌های مختلف HSE نقش مهمی در ایمنی محیط‌های شهری دارند، به همین منظور کوچک‌ترین ناایمنی در بوستان‌ها و اماکن عمومی در این منطقه پایش و ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمدحسن فصیح اظهار کرد: پارک‌های شهری به عنوان یک بخش مهم از فضای عمومی با توجه به مشکلات شهرنشینی، الگوی زندگی، تراکم ساختمانی و همچنین به دلیل داشتن کارکردهای گوناگون اجتماعی، اقتصادی و اکولوژیکی از مهم‌ترین‌ مراکزی هستند که نقش فعالی در ایجاد سلامت و نشاط در شهر و شهروندان دارند.

وی افزود: به همین منظور عملیات پایش و شناسایی تمامی نقاط ناایمن بوستان ها و مکان های عمومی سطح منطقه اجرا و با توجه به برنامه های زمانبندی شده اقدامات لازم در خصوص تسریع در روند حل و فصل و رفع مشکلات موجود در آنها در دستور کار قرار گرفت.

فصیح بیان کرد: سامانه ۱۳۷ یکی از مهم ترین روش ها برای شناسایی نقاط ناایمن است که از طریق این سامانه می توان مواردی را که شهروندان در زمینه نا ایمنی اطلاع رسانی می کنند به سرعت مورد اقدام قرار گیرد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 51125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =