اتمام ۲۶۲ پروژه‌ شاخص و توسعه محله‌ای در سال جاری

شهردار منطقه ۸ گفت: ۲۶۲ پروژه شاخص احداثی، توسعه محله‌ای و من شهردارم در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی در تشریح پروژه‌های خاتمه یافته منطقه در سال جاری اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌های سطح منطقه در قالب پروژه‌های احداثی، توسعه محله‌ای و من شهردارم در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، ترافیک و... پیگیری و در دست اقدام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۶۲ پروژه در حوزه‌های مختلف در سال جاری خاتمه یافته و به بهره‌برداری رسیده است افزود: در این راستا پروژه‌های احداث شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خیابان جانبازان غربی حدفاصل اثنی‌عشری و گلشن‌دوست، احداث نیروگاه خورشیدی ساختمان اداری باغ موزه مینیاتور و بهسازی و تجهیز کلیساهای موجود در سطح منطقه، سه پروژه احداثی غیر مستمر خاتمه یافته در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود.

شهردار منطقه ۸ در ادامه ۳ پروژه احداث بوستان مرمر(شهید کاظم‌زاده)، فاز یک باغ‌راه شهید ثانی حدفاصل میدان شقایق _مدائن و بوستان خیابان نوروزی‌فر(پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد) را جزو پروژه‌های احداثی من شهردارم دانست که در راستای ارتقاء سرانه فضای سبز منطقه و بهرمندی محلات از بوستان‌های در دسترس و محلی در سال جاری به بهره‌برداری رسیده اند.

شهردار منطقه ۸ همچنین احداث ایستگاه بی‌آرتی فدک در بزرگراه امام علی(ع)، احداث پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری، احداث دور برگردان بزرگراه امام علی(ع) به خیابان شهید مدنی و بالعکس، احداث میدان میوه و تره‌بار هفت‌حوض، احداث گذر برکت، راه‌اندازی ساختمان خدمات اجتماعی رشد، فاز اول پروژه خیالستان زندگی و احداث باغ‌راه گلشن را از جمله پروژه‌های شاخص حوزه‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه در سال جاری دانست که براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی در تسهیل دسترسی‌های شهروندان منطقه به اتمام و بهره‌برداری رسید.

بر اساس اعلام شهردار منطقه ۸، پروژه‌های توسعه محله‌ای طرح من شهردارم در سال جاری نیز با هدف برخورداری محلات ۱۳گانه از خدمات مدیریت شهری منطقه با ۵۰ عنوان پروژه در قالب طرح‌های ساماندهی معابر، مرمت انهار و جداول، تأمین روشنایی، تجهیز و بازسازی میادین، زمین‌های بازی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌ها، زیباسازی منظر شهری، پیاده روسازی، رفع گره‌های ترافیکی و... با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در سطح محلات ۱۳ گانه سطح منطقه اتمام یافته است. همچنین در معابر اصلی و فرعی سطح محلات نیز در مجموع ۱۹۸ عملیات آسفالت مکانیزه و عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت در سال جاری اجرا شده است.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 51128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =