گره‌گشایی مشکلات کارکنان شهرداری تهران وظیفه‌ ذاتی حوزه‌ سرمایه انسانی است

صبح روز شنبه ۱۹ اسفندماه، نخستین نشست تخصصی مدیران حوزه سرمایه انسانی واحدهای ستادی، مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیران حوزه‌ی سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در سالن همایش‌های ایوان ری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، در ابتدای این نشست معاونین شش‌گانه حوزه سرمایه انسانی ضمن تبیین و تشریح خط مشی و سیاست‌های این حوزه، گزارشی از اهم اقدامات صورت‌گرفته در سال جاری، برنامه‌های سال آتی و چالش‌های موجود ارائه کردند.

در ادامه عباس علیپور مدیرعامل مؤسسه هادیان شهر ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، اجرای این نشست تخصصی را از برنامه‌های ابتکاری حوزه‌ی‌ سرمایه انسانی دانست و از زحمات صورت گرفته از سوی مدیران امور اداری واحدهای ستادی، مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تقدیر کرد.

وی در ادامه بر لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل این مؤسسه تأکید کرد و خواستار گره‌گشایی و دستگیری این عزیزان شد.

شهاب‌الدین صابونچی مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر نیز در ادامه این نشست، به برخی از چالش‌های موجود پیرامون موضوعاتی از قبیل کارکرد، تسویه‌حساب، احتساب سوابق بیمه، تمدید و یا عدم تمدید قرارداد کارکنان این شرکت اشاره و خواستار بررسی، نظارت دقیق و انجام امور در چارچوب ضوابط و قوانین جهت جلوگیری از مشکلات در این حوزه شد. 

اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی از حضور مؤثر و زحمات صورت‌گرفته از سوی رؤسای امور اداری سرمایه انسانی واحدهای ستادی، مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه قدردانی و تدابیر شهردار محترم تهران و دیدگاه و رویکرد حمایتی معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران را از عوامل اصلی تحقق اهداف مدیریت شهری در حوزه سرمایه انسانی و موفقیت اداره‌کل برشمرد و از زحمات و تلاش‌های ایشان نیز تقدیر و تشکر کرد. 

وی در ادامه یکی از برنامه‌های اساسی و مهم اداره‌کل را برگزاری نشست‌های تخصصی عنوان کرد و هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تعامل و وحدت‌رویه، تقویت ارتباط میان ستاد و صف، تشریک‌مساعی، هم‌گرایی و هم‌افزایی در موضوعات و محورهای مرتبط با حوزه‌ی سرمایه‌انسانی قلمداد کرد و افزود: حوزه‌ی سرمایه‌انسانی موفقیت کنونی خود را مرهون زحمات، خدمات و تلاش شما عزیزان در واحدهای ستادی، مناطق ۲۲گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه می‌باشد.

مردانی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه ملاقات کارکنان، نشست هم‌اندیشی با مسئولان و دیدار با همکاران در واحدهای تابعه شهرداری در سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، خواستار حضور سفیران حوزه‌ی سرمایه‌انسانی در نواحی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای احصاء و شناسایی چالش‌های موجود و اهتمام ویژه جهت رفع این مسائل شد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه وظیفه‌ی ‌حوزه‌ی سرمایه‌انسانی را رفع و گره‌گشایی از مشکلات کارکنان گرامی عنوان کرد و با اشاره به لزوم  ارتقای سطح رضایت‌مندی کارکنان و افزایش بهره‌وری سازمان بر تحقق شعار اداره‌کل سرمایه‌انسانی‌ مبنی «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و بهره‌وری» تأکید کرد.

گفتنی است در خاتمه این نشست که به‌منظور تعامل دوسویه، افزایش هم‌افزایی، هماهنگی بهینه و رفع ابهامات برگزار شد؛ رؤسای حاضر در جلسه، برگزاری مستمر و منظم این نشست‌ها را ضروری دانستند و دیدگاه و نقطه‌نظرات خود را پیرامون مشکلات و معضلات موجود بیان کردند؛ در ادامه رهنمودها و توصیه‌های لازم جهت رفع موارد مطروحه از سوی مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و معاونین ایشان نیز ارائه شد.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
کد خبر: 51149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =