طرح‌های اجرایی در ۱۱ معبر منطقه یک بازنگری شد

۱۱ معبر منطقه یک که نیازمند تعیین‌تکلیف و بازنگری در کمیته تخصصی شبکه معابر و طرح‌های اجرایی شهرداری منطقه یک بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: معابری که نیازمند تعیین تکلیف و بازنگری طرح اجرایی مصوب هستند در جلسه کمیته تخصصی شبکه معابر و طرح های اجرایی با حضور شهردار منطقه و اعضای کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفتند و راهکارهایی به منظور حل و فصل رفع معضلات موجود به دستور شهردار و به پیشنهاد اعضاء کمیته تخصصی در دستور کار مشترک معاونت شهرسازی و معماری منطقه و معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه ۱۱ معبر در دستور کار قرار گرفت که از مهم ترین آنها می توان به تعیین تکلیف  خیابان خان سفید درضلع جنوب و غرب فرهنگسرای نیاوران، خیابان پورابتهاج، گذرهای منتهی به بلوار اندرزگو  و طرح اجرایی قسمت هایی از خیابان بوعلی اشاره نمود.  

اخوان خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از موضوعات طرح شده در جلسه با توجه به دارابودن مولفه هایی همچون وجود کاربری های تثبیت شده در مجاورت معبر، مطالعات ترافیکی و عرض گذر پس از طرح در کمیته مذکور نیازمند طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۵ است که در سال آتی در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 51167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =