برگزاری کارگاه آموزشی چهارشنبه‌سوری ایمن در مدارس منطقه2

شهردار منطقه2 گفت: کارگاه‌های آموزشی با محوریت مخاطرات چهارشنبه‌سوری با عناوینی چون چهارشنبه ایمن، آموزش اطفاء حریق و خانه‌تکانی ایمن در مدارس منتخب منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه2،مهدی صالحی، با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در جهت آگاه سازی کودکان نسبت به خطرات و حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: در این کارگاه‌ها با حضور مربیان و کارشناسان،‌ کودکان تحت آموزش‌های ایمن قرار گرفت و با خطرات استفاده از مواد محترقه آشنا می شوند.

وی افزود: برنامه های آموزشی با همکاری اداره آموزش های شهروندی منطقه  و مشارکت سازمان‌آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری با محوریت مخاطرات چهارشنبه سوری با عناوینی چون چهارشنبه ایمن، آموزش اطفاء حریق، خانه تکانی ایمن برگزار می شود

صالحی با اشاره به نقش خانواده‌ها در آگاهی دادن به فرزندان در مورد آیین چهارشنبه سوری افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح محلات و مدارس سعی می شود اندکی از حوادث احتمالی این روز را کاهش دهد.

شهردار منطقه 2 در پایان توزیع بروشور در ادارات و سازمان‌های منطقه، برگزاری دوره‌های آموزشی و روش‌های کنترل هیجان را از برنامه‌های دیگر این معاونت در سه شنبه آخر سال مطرح کرد.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 51174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =