‌ آغاز کمک‌های مومنانه و پویش همدلی در منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز اجرای پویش همدلی و کمک‌های مومنانه در منطقه ۱۵ به منظور یاری‌رسانی به خانواده‌های کم‌برخوردار همزمان با فرارسیدن بهار و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان و با مشارکت خیرین و کسبه، معتمدین محلات، سازمانهای مردم نهاد، بسیجیان و ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و کانون های خدمت رضوی منطقه، کمک های مومنانه و پویش همدلی به محرومان و نیازمندان از ابتدای اسفند ماه در منطقه ۱۵ آغاز شده است.

به گفته او، همزمان با عید نوروز و بهار طبیعت ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی بین خانواده های تحت پوشش سامانه سمات و کودکان آینده ساز مراکز پرتو و پویاشهر و خانواده های کم برخوردار در منطقه ۱۵ در حال اجراست.

مالمیر افزود: در این مرحله رزمایش مومنانه بیش از ۸۰سبد معیشتی و اقلام بهداشتی، ۷۰۰۰ قرص نان، ۲۵ عدد عینک، ۳۲۳ عدد البسه و کفش و ۱۰ عدد بن خرید لباس و... تاکنون میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است و این طرح با همراهی خیرین نیز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین، سمن ها و موسسات خیریه و نیکوکاری وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از محرومان و نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان در اسرع وقت برآورده شود.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 51196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =