برگزاری کارگاه‌های آموزشی "چهارشنبه‌سوری ایمن" در مدارس و محلات منطقه ۸

در هفته گذشته ۸۰۰ دانش‌آموز و شهروند منطقه۸ در کارگاه‌های آموزشی سلامت با عنوان "چهارشنبه سوری ایمن" با اصول ایمنی آشنا شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از برگزاری بیش از بیست عنوان کارگاه‌های آموزشی با محوریت چهارشنبه سوری ایمن و پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه‌ آخر سال در سرای محلات، مدارس و مساجد خبر داد.

وی افزود: ️این طرح با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و در راستای طرح استقبال از بهار، طی هفته گذشته در سطح مراکز و مدارس منطقه۸ برگزار و حدود ۸۰۰ دانش‌آموز و شهروند با اصول و نکات ایمنی آشنا شدند.

علی‌نیا اجرای این طرح در سطح محلات و مدارس منطقه را در راستای ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها به ویژه گروه‌های در معرض خطر به منظور پیشگیری از خطرات سه‌شنبه آخر سال در خانه‌های سلامت منطقه با حضور کارشناسان آموزش سازمان آتش‌نشانی دانست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ در پایان گفت: این کارگاه‌های آموزشی از دوازدهم اسفندماه با استقبال ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان، شهروندان و نمازگزاران روبرو شده‌ و این آموزش‌ها تا تاریخ بیست و دوم اسفند ماه در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 51200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =