مناسب‌سازی معبر اصلی شهید رجایی در منطقه۱۶

شهردار منطقه ۱۶ از مناسب‌سازی معابر محور شهید رجایی به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می شود.

سالاری پور با اشاره به اجرای ۱۰ کیلومترطول خط کشی محوری در معبر خیابان شهید رجایی گفت: در راستای طرح استقبال از بهار و طرح تحولی ۲۰ گانه،خط کشی محوری درخیابان شهید رجایی به عنوان یکی از شریان های اصلی جنوب پایتحت انجام شد.

وی با یاداوری اینکه خط کشی و اجرای علائم افقی سهم به سزایی در افزایش عبور و مرور عابرین پیاده و رانندگان وسایل نقلیه دارد و مهمترین راه ساماندهی ترافیکی و افزایش ایمنی است، خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، رانندگی بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و روانسازی عبور و مرور، طی ماه های اخیر نسبت به خط کشی معابر سطح نواحی اقدام شده و در روزهای پیش رو این فعالیت های ترافیکی ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 51203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =