پیگیری تبدیل بوستان کوهسار به تفرجگاه بزرگ با تجهیزات مناسب در منطقه ۵

شهردار منطقه پنج گفت: موضوع بوستان کوهسار را به عنوان یک اولویت جدی برای تبدیل به یک مجموعه گردشگری برای منطقه و کل شهر تهران دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ در آیین غرس درخت به پاسداشت مقام شهدای منطقه ۵ و رویداد نفس های تازه شهر که روز یکشنبه -۲۰ اسفند ۱۴۰۲- در بوستان الهام منطقه ۵ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بوستان با کمک و همراهی مردم و خانواده شدا ۱۱۰ نقل غرس کردیم و در مجموع در این هفته ۱۴ هزار نهال کاشته و در کل شهر تهران و حریم آن نیز بیش‌از ۲ هزار هکتار درختکاری به منظور سالم سازی هوا و ایجاد فضای نشاط برای خانواده ها انجام شد.

وی افزود: در منطقه ۵ بوستان‌ها و جنگل های کوچکی داریم که تلاش می کنیم این فضاها را توسعه دهیم و همزمان فضای استفاده خانواده ها را فراهم کنیم. همچنین موضوع بوستان کوهسار را به عنوان یک اولویت جدی برای تبدیل به یک مجموعه گردشگری برای منطقه و کل شهر تهران دنبال می کنیم. طراحی ها در این باره از قبل آماده شده و جلسات آن را برای نهایی و اجرایی کردن برگزار می کنیم تا یک تفرجگاه بزرگ با تجهیزات مناسب داشته باشیم.

گودرزی ادامه داد: طرح اهدای نهال رایگان به شهروندان تا آخر اسفند تمدید شده و مردم می توانند با تماس با ۱۳۷ و درخواست نهال، نهال رایگان دریافت کنند. شهردار منطقه ۵ در پایان گفت: اصلاح خطوط اتوبوس منطقه را در برنامه داریم تا شهروندان با کمترین زمان و به بهترین شکل سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 51229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =