تمهیدات پایانه‌های مسافربری تهران برای ماه رمضان

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافربری شهر تهران از پوشش کامل غرفه‌های ارائه اغذیه در ماه رمضان در پایانه‌ها خبر داد.

پوریا علیمردانی، در مورد برنامه‌ها و تمهیدات این سازمان برای ماه رمضان، گفت: هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان، نظافت، آراستگی و تجهیز مساجد پایانه‌های تهران در دستور کار قرار می‌گیرد و مدیران، مسئولان و کارکنان پایانه‌ها با فعالیت مستمر، نظافت و عطرافشانی مساجد به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند. 

وی با اشاره به برگزاری مجالس تلاوت و ترجمه قرآن، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نیز در برنامه روزانه مساجد پایانه‌ها اجرا خواهد شد و همچنین با نصب بنر و مزین کردن مساجد به ادعیه ماه مبارک رمضان و پخش قرآن، اذان و نیایش‌های ویژه این ماه از رادیو مسافر پایانه‌ها اقدام خواهیم کرد.

علیمردانی با بیان اینکه از آنجا که پایانه ها محل رفت و آمد مسافران است و به منظور رعایت حرمت این ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی کلیه غرفه‌های تجاری عرضه کننده مواد غذایی ملزم به پوشش کامل غرفه‌های خود و ارائه اغذیه سرد بسته بندی شده هستند، افزود: همچنین نماز جماعت در سه نوبت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مساجد پایانه‌ها و برپایی میزهای پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور روحانیون و... انجام می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 51242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =