تقدیر از «مادران چشم به راه» در فرهنگسراهای شهر تهران

آیین گرامیداشت مادران شهدای جاویدالاثر نوجوان، در قالب ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه» در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و همزمان با روز بزرگداشت شهدا به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین گرامیداشت مادران شهدای جاویدالاثر نوجوان با برگزاری دورهمی افطاری نوجوانان با مادران معظم شهدا در ۲۰ فرهنگسرای شهر تهران برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که با هدف هم‌نشینی نوجوانان با مادران شهدا برگزار می‌شود، نوجوانان فرهنگسراها در قالب دورهمی افطاری میزبان مادران شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس می‌شوند.

در این برنامه که با حضور اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها و با ایده، طراحی و اجرای نوجوانان برپا می‌شود، از مادران شهدای جاویدالاثر شهر تهران تقدیر می‌شود.

همچنین اجرای پویش «زیباترین لبخندِ مادربزرگم» که در آن نوه‌های نوجوان مادران شهدا، عکسی در کنار مادربزرگشان همراه با قاب عکسی از شهید والامقامشان، ثبت می‌کنند نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.  از میان آثار رسیده به زیباترین لبخند به رسم یادبود جایزه ای اهدا می‌شود .

ویژه برنامه «مادران چشم به راه» چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۳ همزمان با افطار، میزبان جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 51272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =