بهسازی روکش آسفالت میدان مهتدی در هجدهمین تکه از پایتخت

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۸ از اجرای عملیات بهسازی و مرمت روکش آسفالت میدان مهتدی در راستای کاهش بار ترافیک و بهبود در امر تردد وسائط نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، قاسم بذرافشان با بیان این نکته که اجرای این عملیات یکی از محورهای تعریف شده در طرح ابلاغی اداره کل هماهنگی وامورمناطق موسوم به  ۳۶۰ درجه بوده، اظهار داشت: طی این عملیات، روکش آسفالت بخش شمالی این میدان که از معابر اصلی منشعب به دو بزرگراه شهید بروجردی و آزادگان به شمار رفته، توسط عوامل اجرائی اداره فنی و عمرانی ناحیه مورد بهسازی و مرمت قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری بخشی از روکش آسفالت میدان جانبازان، تقاطع بلوار شهید قربانخانی به بلوار معلم، نرسیده به مدائن، بلوار شهیدان طارمی، کوچه پرچین، خیابان الغدیر شمالی و تبدیل انهار کوچه قورچیان به کانیو مرکزی از دیگر اقدامات عمرانی ناحیه در جهت تحقق رویکردهای طرح موسوم به ۳۶۰درجه است.

این مقام مسئول همچنین به شستشو و پاکسازی المان‌های شهری، جداول، عرشه پلهای هوائی عابر، لایروبی انهار و مسیل‌ها، رسیدگی به فضای سبز، رنگ آمیزی جداره ها، پایه تابلوها، زیر مخازنی، رفت و روب مستمر معابر محلات پنج گانه نیز بعنوان اهم اقدامات اداره خدمات شهری و محیط زیست ناحیه نام برد.

شهردار ناحیه ۴ منطقه در بخش دیگری از سخنان خویش به تببین اقدامات بخش مدیریت پسماند و اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه پرداخت که از جمله آنها می توان به آموزش کارکرد اپلیکیشن نوماند، شهرزاد، برپائی کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی، سلامت روان، غرس نهال در بوستانها و مراکز آموزشی اشاره داشت.

انتهای پیام/ 

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد خبر: 51319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =