برگزاری سومین نشست ویژه برنامه‌های «عید شرقی» و «باغ رمضان»

سومین نشست ویژه برنامه‌های «عید شرقی» و «باغ رمضان» با حضور مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و جمعی از معاونان و مدیران صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سلسله نشست‌های ویژه برنامه‌های «عید شرقی» و «باغ رمضان» با اهداف ارائه گزارش عملکردها، پیشبرد نهایی برنامه‌ها و همچنین برطرف کردن چالش‌های احتمالی در ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی معاونان و مدیران مربوطه برگزار می‌شود.
به همین منظور در سومین نشست ویژه برنامه‌های «عید شرقی» و «باغ رمضان» نیز نوید برکچیان، معاون فرهنگی و اجتماعی با ارائه توضیحات درباره اقدامات صورت گرفته شده با هدف برگزاری بهتر ویژه برنامه‌ها در این ایام به سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ با تاکید بر هماهنگی‌های لازم در میدان مشاهیر از پیشرفت قابل توجه در این زمینه گفت.
برگزاری برنامه‌هایی همچون اجرای کنسرت‌های شبانه به صورت زنده، برپایی سفره افطاری ساده، تولید و پخش برنامه‌های مناسبتی به صورت زنده و ضبطی، نور افشانی و آتشبازی شب سال نو و همچنین در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان، شادپیمایی، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، برقراری ایستگاه‌های گردشگری و…. از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است تا گردشگران، شهروندان و بازدیدکنندگان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خاطرات و ساعاتی خوش را در این مجموعه فرهنگی و گردشگری داشته باشند.
گفتنی است هر ساله منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با تهیه برنامه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری به ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، فرهنگی و گردشگری به شهروندان و گردشگران می‌پردازد و امسال نیز در تلاش است تا خدماتی در خور شهروندان و گردشگران تولید و ارائه کند.
انتهای پیام/
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
کد خبر: 51346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =