خدمت رسانی ۸۴۸ تاکسی کمکی در خطوط پرازدحام پایتخت در ایام پایانی سال

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۸۴۸ دستگاه تاکسی تمایل داشتند تا در روزهای پایانی سال به عنوان تاکسی کمکی در خطوط پرازدحام مانند میدان ونک، صادقیه و رسالت به خدمت‌رسانی بپردازند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ۸۴۸ دستگاه تاکسی تمایل نشان دادند تا در روزهای پایانی سال به عنوان تاکسی کمکی در خطوط پر ازدحام به خدمت رسانی بپردازند.

وی ادامه داد: این خدمت رسانی از ۲۰ اسفندماه آغاز شد و بعد از پایان این دوره بسته های تشویقی در اختیار رانندگانی که اعلام همکاری کردند، قرار خواهد گرفت. 

مالکی با بیان اینکه این خدمت رسانی در ایستگاه های شلوغی مانند ونک، صادقیه، میدان رسالت و ایستگاه های اطراف بازار مانند گلوبندک صورت خواهد گرفت، بیان کرد: اتفاق خوب دیگری که در حوزه نظارت بر عمکلرد تاکسی ها انجام شده است توافق نامه با شرکت کنترل کیفت ترافیک است که بر اساس آن فعالیت تاکسی ها در سطح شهر با دوربین‌های سطح شهر گزارش گیری خواهد شد. بنابراین حرکت به سمت نظارت هوشمند را آغاز کرده ایم. 

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظارت میدانی نیز درخصوص کنترل نرخ کرایه خواهیم داشت؛ به جهت اینکه افزایش نرخ در سال آتی خواهیم داشت و نباید این اتفاق قبل از سال آینده رخ بدهد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 51359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =