اجرای تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد فضای امن در سه‌شنبه آخر سال در منطقه ۲۲

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ از آماده‌باش و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه‌سوری امسال در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، ایرج عظیمی با اشاره به برنامه های درنظر گرفته جهت سه شنبه پایانی سال گفت: به منظور ایجاد جوی آرام در مراسم سه شنبه آخر سال ضمن آماده باش از ساعت ۱۵ روز سه شنبه شهرداری منطقه و سازمان های خدمات رسان و نهادهای انتظامی امنیتی و امداد و نجات با تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه قبل، حین و بعد از مراسم چهارشنبه سوری ادامه داد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی سرشاخه های درختان، لاستیک های فرسوده، ضایعات و زباله های ناشی از خانه تکانی ها روزانه به طور مستمر در نواحی ششگانه‌ جمع آوری و از صبح روز سه شنبه نیز سطل های زباله مکانیزه در چندین نوبت تخلیه خواهد شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه به استقرار نمایندگان نهادها و سازمان های خدمات رسان و مدیران شهری در ستاد مدیریت بحران منطقه اشاره کرد و افزود: به منظور انجام هماهنگی و هم افزایی برای جلوگیری از بروز حوادث، سامانه فرماندهی حادثه عصر روز سه شنبه در ستاد مدیریت بحران با حضور اعضای عمومی و تخصصی این پایگاه تشکیل می شود.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
کد خبر: 51360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =