نشست فصلی هم اندیشی ائمه جماعات مساجد منطقه ۳ برگزار شد

نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مساجد منطقه ۳ با شهردار این منطقه برگزار و در خصوص ارتباطات دو سویه مدیریت شهری و مساجد بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، نشست فصلی هم اندیشی ائمه جماعات مساجد با حضور حمید جوانی شهردار منطقه، حجت الاسلام شیرنژاد مشاور شهردار تهران و رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام محسن کرمانی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد منطقه و جمعی از ائمه جماعات مساجد منطقه ۳ برگزار شد.  

در این نشست که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد، طرفین درخصوص فعالیت های پیش بینی شده ماه مبارک رمضان در مساجد و محله ها، برنامه های شب قدر و ...  به گفتگو پرداختند.  

یکی دیگر از مباحث مهم این نشست، تاکید ائمه جماعات نسبت به تداوم برنامه های طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» بود که با محوریت مساجد و هیات های مذهبی برای نوجوانان و جوانان  اجرا شد.  

ائمه جماعات حاضر در این نشست اظهار داشتند که  اثرات مشهود این طرح  غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، اجرای طرح تربیتی، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در مدارس و محلات، تلاش در جهت نشر و اشاعه آموزه های دینی مبتنی بر طرح تربیتی، تحکیم بنیاد اعتقادی کودکان و نوجوانان، زمینه سازی جهت حضور نوجوانان و جوانان، والدین و معلمان در مساجد و هیات ها بوده است.  

حجت الاسلام شیرنژاد مشاور شهردار تهران و رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش طرح آرمان علی وردی در منطقه ۳ این طرح را یکی از اثرگزارترین و موفق ترین طرح های سال گذشته دانست و اظهار داشت امیدواریم با همکاری و همراهی مساجد و مدارس در سال آینده شاهد اجرای مجدد این طرح باشیم.  

در ادامه، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تاکید کرد: رویکرد مسجد محوری و محله محوری هدفی است که شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت آن‌ها شهر را مدیریت می کند و در این راستا همواره در کنار مساجد بوده و تمامی تلاش خود را در مسیر ارتقای موضوعات فرهنگی و مذهبی تهران بکار می گیرد.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 51438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =