چهارشنبه‌سوری آرام در منطقه ۵ با نظارت مدیریت شهری منطقه

جلسه تدابیر چهارشنبه آخر سال با حضور شهردار منطقه و نماینده دستگاه‌های اجرایی در ستاد بحران منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شب گذشته جلسه اتخاذ تدابیر چهارشنبه آخر سال با حضور داود گودرزی شهردار منطقه، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رییس سازمان حراست منطقه، نماینده بازرسی، رییس اداره روابط عمومی و شهرداران نواحی هفتگانه منطقه  و نمایندگان سازمان ها از جمله جانشین دادستان، هلال احمر، ادارات گاز و برق، آتش نشانی، سرکلانتری و حضور رییس ستاد بحران منطقه برگزار شد.

 احمدمهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه تدابیر مربوط به آمادگی چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد و گفت: نسبت به تخلیه سطل های زباله سطح منطقه اقدام شد. نواحی به استعداد اکیپ های ۲ نفره مجهز به کپسول های اطفای حریق آمادگی این را داشته تا در صورت لزوم اقدام متناسب انجام دهند.

همچنین رییس حراست منطقه به مراقبت از ساختمان های دولتی و تاسیسات حساس از جمله گازرسانی اشاره نمود.

در این جلسه اعضای تخصصی نسبت به بررسی میدانی و موضوعات چهارشنبه آخر سال اقداماتی نظیر گزارش سازمان های حاضر و فعالیت و اقدامات خود به شهردار منطقه ارائه شد.

شایان ذکر است که شب گذشته در محدوده منطقه حدود ۶۰ حریق به وقوع پیوسته که مهم ترین آن وقوع حریق در پارکینگ ساختمان مسکونی واقع در خیابان ورزی و در محدوده ناحیه ۴ رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشته و توسط تیم عملیاتی آتشنشانی و اورژانس و عوامل انتظامی نسبت به تخلیه کامل ساختمان اقدام شده و متاسفانه به دلیل شعله ور شدن حریق در پارکینگ مسکونی، خودروهای درون آن دچار حریق شد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
کد خبر: 51454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =