افزایش دو برابری روز بازارها و شب بازارها در منطقه یک 

روز بازارها و شب بازارهای منطقه یک در راستای تداوم ساماندهی دستفروشان و بساط گستران نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: روزبازارها و شب بازارها در مناطق، ضمن ساماندهی دستفروشان و بساط گستران و جلوگیری از پراکندگی آنها باعث  متمرکز نمودن این افراد می شود که قطعا در کاهش سفرهای درون شهری شهروندان جهت تامین مایحتاج تاثیر مثبت خواهد داشت.

معاون خدمات شهری منطقه یک افزود: بر همین اساس شهرداری منطقه یک در استقبال از بهار ضمن جانمایی محل های جدید، نسبت به راه اندازی یک مورد جمعه بازار در محله ازگل و یک مورد چهارشنبه بازار در محله گلابدره اقدام نموده است.

وی همچنین به اجرای بازار های هفتگی اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری منطقه یک در راستای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین کاهش سفرهای درون شهری در قالب ایجاد بازار های هفتگی و ارائه کالاها و ملزومات خانواده ها، اقدام به برگزاری بازارچه های هفتگی نموده است.

صفایی تصریح کرد: تلاش شده واگذاری غرف به افراد کم بضاعت، زنان سرپرست خانوار، ایثارگران معزز معرفی شده از سوی اداره ایثارگران و.... در اولویت باشد.

وی گفت: سه شنبه بازار شهرک نفت، پنجشنبه بازار میدان قائم و جمعه بازار ازگل از جمله این بازارها هستند که تقریبا تمامی مایحتاج خانواده ها، اعم از میوه و سبزی، خشکبار، حبوبات، البسه، ظروف و... در آنها ارائه می شود.

معاون شهردار خاطر نشان کرد: اداره ساماندهی منطقه با همکاری نواحی، به طور مستمر در حال بررسی محل های دیگر منطقه هستند تا در صورت وجود شرایط و عرصه های مناسب، نسبت به افزایش این بازارها اقدام نماید.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 51471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =